På gång.

Laddad och tänd.
Ja det var nästan så som Tomas Ledin sjöng det och nu stjäl jag det rakt av.
Men så är det. På gång, laddad och tänd med spring i benen och ett mentalt övertag. SKÖNT. Nu välkomnar jag våren ännu mer. Löparrunda nummer två är avklarad (ja det blev några dagar mellan runda ett och två men hade FAKTISKT ont i halsen i helgen + regn) och det här går ju faktiskt som en dans. Inte ens flåsigt. Sen om jag kutar fort eller inte, det är min hemlis.

På annandag på påsk kommer mor och far ner och stannar hela veckan ut. Det blir alltså efter påsk som dom kommer eftersom jag ska fira påsk på jobbet i dagarna tre. Det ska bli fint att se er igen kära ni. Förhoppningsvis fint väder och utflykter. Idag passade jag på att köpa påskgodis till påskäggen för endast 2,99 kr/ hg! Det var dessutom bra godis, inget skitgodis som ibland tycks komma fram och säljas till just påsken. Det här tycker jag var BRA helt enkelt. Får se om godiset räcker till helgen bara... Godis är för övrigt något jag nästan aldrig äter längre och det är så skönt att jag motat bort mitt sötsug som jag en gång i tiden hade. Jag är inte alls beroende nu. Dock kan jag få cravings på choklad. Men det är väl en annan femma, visst???

Förresten, påsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0