Inte bra.

Det här var verkligen inte bra.
Det blir inte middag förräns om cirka en timme. Magen har börjat kurra... och det var inte direkt så att du stod där och glodde på mig. Inte särskilt provokativ. Nej, tvärtom. Undangömd. Men jag visste ju så väl vart du stod någonstans och var därför inga svårigheter att leta fram dig igen, Godispåsen. Påskgodiset. Godiset minskar i omfång. Drastiskt. Nej, det här var verkligen inte bra.

I övrigt en blandad dag. Förmiddagen fick bli en sovandes förmiddag då nattsömnen blev störd. Eftermiddagen mysig med spontant krambesök och promenad med en kille som ligger mig varmt om hjärtat. Sen härlig fikadate med två fnitterdamer.

Så, om nån timme mat och Madmen. Snart betat av dvd-boxarna.

Jag har verkligen inget roligare än så här att berätta just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0