HELG.

Nu har jag gjort helg. En skaplig dag på jobbet har det varit, varken mer eller mindre. En del kollegor är helt enkelt bäst och bidrar till en skön anda och en tillvaro att bita ihop i.

Att vara ledig helg är ta mig fan bland det bästa jag vet. Det ger LIVSLUST och ENERGI. Mitt nästa göromål (jobb eller studier) kommer inbringa fria helger. I allafall fritt från ett schemalagt jobb och jag ska välja själv, välja själv då jag jag vill ha hälj, eller då jag jobbar litegranna. Men det viktiga i lovsången alltså: jag väljer själv.

Sitter i mina blå leopard leggings som jag knappt våga visa mig i utomhus (pantertantervarning igen) men som jag känner mig supersnygg i här hemma. Dricker en god kaffe och väntar på att klockan ska bli lite mer. Ikväll ska vi ut och äta gott, dricka gott, ha det gott. VI TVÅ.



I övrigt blir det bland annat lite fikadate i helgen och tacos ska klämmas (imorgon, ej på en fredag bevare mig väl, det är alldeles för enkelt) och film ses.

Jag älskar helg, gör inte ni det också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0