Fredag, lördag, söndag= lediga dagar.

Det är fantastiskt skönt.
Varit mycket på jobbet nu så behöver andas in lite ledig tid tillsammans med nära och kära. De patienter vi har på avdelningen nu är inga picknickar om man säger så, tar energi som bara den. Men hallå, det är ju BUP liksom.

Så, nu väntar alltså helg och lediga dagar. Denna helgen bjuder dessutom på en del härligt och vädret är ju fantastiskt!

Just denna dagen 26 mars är dagen då det vänt. Denna dagen är dagen då jag har tagit mig i kragen. Ni vet, ibland skjuter man på saker och ting som måste göras, men jag har nu betat av lite sånt och det känns helt rätt och väldigt skönt. När man kan bocka av sin "to do list" uppnås en sån tillfredsställelse. Och igår då sprang jag på vårens gator. Underbart, jag är på gång.

Idag har jag en lunch inplanerad med en barndomskamrat som också bor här i stan, lite senare väntar AW med mitt härliga kompisgäng av brokig skara. Vänner som finns där i vått och torrt och som man kan skratta tillsammans med är jävligt viktigt, ja det vet vi ju alla redan.

Och sist men inte minst, tack älskling för att du är du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0