Vi har ju redan allt, nästan.

Vi har i allafall varandra. Det är bra.

Nu är snart februari månad slut också. Det tickar på, tiden rör på sig och vi närmar oss vår. Bara de senaste dagarna har snön smält undan som bara den i Malmö city, så jävla underbart. Man kan gå på jämn mark, ej kuperad och svår mark. Man kan cykla utan sladd än här än där. Det är liiite mildare i luften också, men ännu kallt och burrigt. Mössan och vantarna åker såklart på, det är ju faktiskt inte riktigt ännu dags att sluta med det. Men i mars räknar jag blint med värme och soliga dagar. Fåglara sjunger ju redan nu varje morgon och lockar fram den som bara dom kan, "vår vår vår" sjunger dom, och med våren, ja då ska allt bli bra igen. Då kommer lyckan till oss och värnar om oss. Igen.

Usch jag vet inte vad jag ska börja, så slutar istället.

Kort och gott.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Om 5 veckor kommer vi ner till er och då måste det vara vår, jag och mor längtar så efter att få rå om er lite. Kram

2010-02-27 @ 23:16:09
Postat av: Elin

Ja pappa ni är så varmt och hjärtligt välkomna. Fokuset kommer väl ligga på annat nu än vad vi fantiserat om att det skulle göra vid den tidpunkten...men vi tar igen det en annan gång /E

2010-03-01 @ 22:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0