Tillbaka i Malmö.


Solen går upp mellan hustaken på lördagmorgonen den 30 januari på
ett hotell i Stockholm city.
Kände mig så lycklig över att vara där och då och insupa allt som är
vackert i livet.


 
Puss min fina. Du och jag.

Efter tre väldigt sköna dagar i huvudstaden tillsammans med den jag är väldigt kär i är jag nu tillbaka i Malmö. TACK åter igen TACK mamma och pappa för att ni ordnade det så fint åt oss. Lyx.

Februari månad är nu kommen och imorse insåg jag att det är 3 veckor kvar tills allt ska vara klappat, kirrat och klart. Jösses vad det speedar på mitt hjärtas slag och tankarna far i hejdundrande fart. Måste planera mera och arrangera mera. Rob läser inte denna blogg (tror jag eller så myglar han) men ändå: NU MÅSTE VI SÄTTA IGÅNG PÅ ALLVAR!

Jobbade ikväll fast jag egentligen inte skulle ha jobbat och är fylld av dåligt samvete nu då jag kommit hem... händer inte ofta... gentemot mitt jobb... men jag känner att jag inte presterade nog. Sjuksköterskan som högpresterande och ambitiös känner vi ju alla redan... Men då det är precis tvärtom. Lat, seg och trött efter en alldeles för skön helg... Och nu dåligt samvete... eller mer, skamsenhet kanske. Får jobba på jävligt bra nästa gång jag jobbar helt enkelt. Nu väntar kurs i dagarna två dock. Alltid skönt... och slappt... så det passar ju mig bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0