Foton jag hittade i datorn.

Det märks att det är en "fridag"... Delar med mig av lite fler foton. Svartvita som ju är finast. Och detta är lite mix från livet här i söder. Borde verkligen framkalla fler för att se dem mer, minnas mer.


Coola killar på Kungsgatan sensommaren 2009. Tre tyskar och en irländare, nej jag menar en skåning.


Bil och vemod.



Han är en händig man. Nu står det här köksskåpet på plats i köket och väntar på två dörrar...


Fina mamma. Flaskan stod väl lite dumt till kan man tycka så här i efterhand.


Liten sommartjej. En tjej sa att jag var lik Agneta Fältskog den kvällen.
Det som min mamma fick höra då hon var ung! Dock ser jag inte Agneta...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0